2011. május 11., szerda

Nigella brownie-ja


Valami gyorsat és csokisat szerettem volna sütni, és mivel az Ági által sütött brownie óriási sikert aratott, úgy gondoltam ezzel nem lehet melléfogni. Hát nem tévedtem (habár az éles tesztelés még hátra van, de bízom a sütimben).




Hozzávalók:
19 dkg vaj
19 dkg étcsokoládé
22 dkg cukor
3 nagy tojás
1 kiskanál vanilia aroma
11,5 dkg liszt
csipet só

A vajat és a csokit gőz fölött felolvasztottam. Ez a leghosszasabb része az egész brownie sütésnek, de legalább gőz felett nem kell attól tartani hogy odaég. Miután felolvadt jól összekevertem, majd vártam hogy kicsit hűljön. Közben a 3 tojást kikevertem a cukorral (jó habosra), a lisztet összevegyítettem a csipet sóval. Amikor már úgy éreztem hogy a csoki eléggé kihűlt (vagyis meg bírtam nyalni anélkül hogy szétégessem a nyelvem), belekevertem a tojásos cuccba, majd a lisztet is elkevertem benne.
Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem, és 180 fokon kb. fél órát sütöttem.


A tetejére még a sütés előtt szeletelt mandulát szórtam, legközelebb mogyorót vagy fehércsoki darabokat fogok beletenni.
Én személy szerint nem vagyok annyira oda a csokis sütikért (pedig a csokit imádom), de ez a süti tényleg mennyei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése